Janda Satu Anak Dihamili Adik Kandungnya - Kabar Bima

Janda Satu Anak Dihamili Adik Kandungnya

Sumbawa, KB.- Seorang Janda beranak satu, asal Kecamatan Buer, Kabupaten Sumbawa harus menanggung malu atas perbuatan adik kandungnya. Janda berinisial S (25) ini diduga disetubuhi adik kandungnya sendiri berinisial HS (17) hingga hamil 4 bulan. 

Kini HS sudah diamankan di Polres Sumbawa untuk pempertanggungjawabkan perbuatannya. Kanit PPA Polres Sumbawa, Aiptu Arifin Setioko membenarkan adanya laporan tersebut dan kasusnya sedang ditangani. ’’HS sudah diamankan,’’ katanya dikonfirmasi wartawan. 

Dijelaskan Arifin, Adik kakak ini tinggal dalam satu rumah dan melakukan hubungan layaknya suami istri di rumah mereka. Dugaan persetubuhan ini terjadi April lalu hingga pada bulan Juni lalu. 

Kejadian berawal ketika HS pulang ke rumah usai menonton film dewasa bersama temannya. Setiba di rumah, bujangan ini melihat S sedang tidur di dalam kamar.
Karena terpengaruh tontonan film dewasa, ia mengajak kakaknya berhubungan badan. Ajakan adiknya itupun dituruti sang kakak. Kejadian serupa terus berlanjut hingga bulan Juni lalu, sampai S hamil. Tak ada yang mengetahui perbuatan keduanya, bahkan orang tua mereka yang ada di rumah.  
Hubungan gelap keduanya terbongkar, setelah adanya tetangga mereka yang curiga dengan perubahan fisik S dan memeriksanya ke bidan. Hasilnya, perempuan yang berstatus janda dan sudah memiliki seorang putri ini hamil 4 bulan.
Hal itu baru diketahui oleh ibu mereka, setelah adanya hasil pemeriksaan dari bidan dan langsung melaporkan ke Polres Sumbawa. (KB-06)

1 komentar:

  1. Hai semua

    Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir bahawa tidak ada yang baik yang dapat keluar dari transaksi dalam talian tetapi semua keraguan saya segera ditenangkan dan hilang ketika rakan saya mula-mula memperkenalkan saya kepada syarikat ALL GLOBAL PEMBERIAN PINJAMAN, saya fikir ia masih akan menjadi permainan penipu yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat kesaksian orang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, yang paling mengejutkan setelah memenuhi semua syarat, saya mendapat pinjaman RM 5.000.000 di akaun bank MUAMALAT saya Semasa saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah mempercayainya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan bahawa ia benar dan nyata, dan pinjaman itu ada di sana akaun, saya menariknya tanpa komplikasi dan melaburkannya dalam perniagaan saya Venture.

    Sekiranya anda mahukan pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan hidup, syarikat, dan kontrak besar, sila hubungi SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL di e-mel mereka di bawah.
    E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

    Dan jika anda mahukan maklumat yang tepat dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

    Saya adalah PEMANDU Lori biasa, tetapi sekarang saya memiliki Lori dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda dari SYARIKAT yang baik ini.

    SYARIKAT: SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN PEMBERIAN GLOBAL
    E-mel: allglobalgrantloan@gmail.com
    Tel ............. +1(304)997-4034
    e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

    BalasHapus

Diberdayakan oleh Blogger.